Barnevernfrokost: Helt, ikke stykkevis og delt. En modell for organisering av det kliniske arbeidet og en modell for kvalitetssikring av behandlingen

24. November 2023 @ 09:00 - 09:45

Under denne barnevernfrokosten vil det bli presentert en modell for organisering av behandlingsarbeidet som tilbys den enkelte ungdom/familie. Modellen er basert på RNR prinsippene. Videre vil det presenteres en helhetlig modell for kvalitetssikring av behandlingstilbudet som gis, herunder rammebetingelser og organisatoriske faktorer som kan påvirke behandlingen til familiene.

Hvordan delta på Barnevernfrokost

For å delta på webinaret klikker du lenken under og følger instruksjonene. Vi anbefaler å laste ned Zoom-applikasjonen på forhånd.

Barnevernfrokost er en åpen webinar-serie om barnevern og barns rettigheter. Serien arrangeres av Centre for Research on Discretion and Paternalism (UiB) i samarbeid med Bergen kommune – Etat for barn og familie og Centre on Law and Social Transformation (UiB).

24. November 2023

Organizers